بایدن سوژه شد/ گاف جدید در نشست خبری با نخست وزیر هند

رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری مشترک خود با نخست وزیر هند فراموش کرد که مناسبت این رویداد چیست و با فریاد زدن بر سر حضار پرسید «نفر بعدی کیست؟!»

بایدن چند ثانیه بعد فریاد زد: «نفر بعدی کیست؟!»

این اتفاق زمانی رخ داد که قرار بود بایدن، نارندرا مودی را برای پاسخ به ادامه سوالات معرفی کند اما او در عوض گیج شد و به نظر می‌رسید منتظر سوال خبرنگاران است. سپس یک گوینده پس از مکثی آزاردهنده مودی را معرفی کرد.

خبر مرتبط
هشدار جدی روسیه به بایدن، مکرون و شولتس

رئیس دومای دولتی روسیه امروز در بیانیه‌ای در خصوص اقدامات تنش‌آمیز در اوکراین به رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه و صدراعظم آلمان هشدار داد.

نخست وزیر هند سپس به سمت بایدن آمد و با او دست داد.

جو بایدن پس از آنکه به همسرش «جیل بایدن» اجازه داد در جلسه روز جمعه کابینه حضور داشته باشد، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. او کابینه خود را برای اولین بار از ۲ اکتبر ۲۰۲۳ تشکیل داد و بانوی اول به او پیوست تا درباره طرح کاخ سفید در مورد تحقیقات سلامت زنان صحبت کند.

رئیس جمهور درباره حضور جیل بایدن در جلسه توضیح داد و گفت: در اینجا و در دولت‌های قبلی، همسران رئیس جمهور به دلایل خاصی در این جلسات شرکت کرده‌اند. این، اولین بار است که جیل به ما ملحق می‌شود و این نشان می‌دهد که این موضوع چقدر مهم است. قرار است با او صحبت کنید. بایدن سپس تریبون را به همسرش تحویل می‌دهد.

خبر مرتبط
بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.

به گزارش فاکس نیوز، آخرین بانوی اولی که در جلسه کابینه همسرش در کاخ سفید حضور پیدا کرد، هیلاری کلینتون بوده است.

میزان نفوذ جیل بایدن بر رئیس جمهور آمریکا و بنابراین دولت او، موضوع بحث مکرر بوده است و مفسران متعددی در رسانه‌های اجتماعی از حضور او در این نشست انتقاد کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.