مقاومت فلسطینی‌ها مقابل صهیونیست‌ها در کرانه باختری

منابع خبری اعلام کردند که در جریان تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت یکی از منازل در کوی «کفرسابا» در شهر «قلقیلیه» در کرانه باختری اشغالی یک فلسطینی زخمی شد.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک های «زعتره و العبیدیه» در بیت لحم در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

شهر «دورا» در جنوب الخلیل در کرانه باختری نیز از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی در امان نماند.

خبرنگار الجزیره از شهادت یک فلسطینی در اردوگاه «الفارعه» در طوباس در شمال کرانه باختری بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

نظامیان اشغالگر به اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل نیز یورش بردند.

همزمان کتائب شهداء الاقصی- اردوگاه الفارعه در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان ما یک بولدوزر نظامی اشغالگران را در با بمب «الخالد» با قابلیت انفجار شدید هدف قرار داد و آن را از کار انداختند.

کتائب شهداء الاقصی-طوباس نیز اعلام کرد: رزمندگان ما نبرد سنگینی با نظامیان رژیم صهیونیستی انجام دادند که به اردوگاه «الفارعه» در محور «العین» یورش بردند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه (هفتم شهریور) یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری و به ویژه شهر و اردوگاه «جنین» را آغاز و اقدام به ویرانی و تخریب خانه ها و کشتار فلسطینی‌ها کرد.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی حملات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت، اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی و تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری کرده است.

این در حالی است که افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری در هفته‌های اخیر، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.