این 3 خودروی خارجی به بازار ایران/ برندهای خارجی در دسترس متقاضیان

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت نهایی آئودی Q۵ برقی، تویوتا کرولا کراس هیبریدی و فولکس واگن ID.۴ برای واگذاری به ثبت‌نام کنندگان مشخص شد. براساس اخبار منتشر شده قیمت آئودی Q۵ برقی سه میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان، قیمت تویوتا کرولا کراس هیبرید دو میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان و قیمت فولکس واگن ID.۴ نیز دو میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان اعلام شده است. بنابراین می‌توان گفت بعد از نهایی شدن قیمت سه خودروی یاد شده، آن‌ها به یک قدمی بازار رسیده‌اند و به زودی شاهد حضور این خودروها در جاده های کشور خواهیم بود. خودروهایی که روزگاری متقاضیان به دلیل ممنوعیت واردات رویای حضور آن‌ها در بازار کشور را داشتند و حالا این رویا رنگ واقعیت به خودش گرفته و شاهد هستیم به زودی روانه بازار می‌شوند.

البته آئودی Q۵ برقی، تویوتا کرولا کراس هیبرید و فولکس واگن ID.۴ به دلیل اینکه قیمت جهانی‌شان بیش از سقف در نظر گرفته شده برای ورود خودرو در آیین نامه اجرایی واردات خودرو است، از مسیر خودروهای وارداتی برای جانبازان امکان حضور در بازار ایران را پیدا کردند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «3 خودروی رویایی متقاضیان در راه بازار/ پای برندهای جهانی به ایران باز شد» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.