انصارالله برای اسرائیل خط و نشان کشید/  روزهای سختی را در پیش خواهید داشت

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تا زمانی که به تجاوزات و جنایات خود در نوار غزه و کرانه باختری ادامه دهد، روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه مقاومتی شهید اردن را در گذرگاه الکرامه بین اردن و اراضی اشغالی فلسطین که منجر به کشته شدن سه تن از نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شد، تبریک گفت.

طبق گزارش المسیره، در این بیانیه آمده است که «این عملیات جهادی بیانگر شجاعت و اعتقاد عامل آن به آرمان فلسطین و احساسات مردمی نسبت به جنایات نسل کشی توسط دشمن اسرائیلی است».

انصارالله یمن خاطرنشان کرد: این عملیات موید این است که دشمن صهیونیستی تا زمانی که به تجاوزات و جنایات خود علیه ملت فلسطین ادامه دهد روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

این جنبش مقاومت تاکید کرد: عملیات شهادت طلبانه مبارک چیزی جز پاسخی ساده و شایسته به ماشین جنایتکار و کشتار صهیونیستی مورد حمایت آمریکا نیست.

در این بیانیه از شجاعت و ایمان عامل این حادثه قدردانی و تاکید شده است که «این اقدام قهرمانانه بیانگر احساسات مردمی نسبت به جنایات دشمن است».

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه خود خطاب به دشمن صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوزاتش هشدار داد و تاکید کرد که در نتیجه ادامه کشتارهای آن علیه فلسطینیان روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.