واکنش الحوثی به برقراری صلح با اسرائیل

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنانی تصریح کرد: کسی که با دیدن سربازان صهیونیست که قرآن را پاره می کنند متأثر نشود، دیگر ذره ای ایمان ندارد.

سید الحوثی افزود: هر کس از مقدسات غافل شود، ممکن است از آبرو و شرف و کشور خود غافل شود و این یک وضعیت خطرناک است، مسلمانان باید در این مورد تجدید نظر کنند.

خبر مرتبط
اولین واکنش انصارالله به حمله ضربتی حزب الله علیه اسرائیل/ پاسخ یمن در راه است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله، پاسخ قاطع حزب‌الله به دشمن صهیونیستی را بیانگر اقتدار و صداقت مقاومت دانسته و تاکید کرد که پاسخ بزرگ یمن به اشغالگران نیز در راه است.

وی خاطرنشان کرد: ادامه جنایت صهیونیست‌ها با این همه وقاحت، جسارت و نسل کشی، ننگ انسانی برای جامعه بشری است. رژیم اشغالگر دشمنی است که به هیچ وجه نمی توان با آن صلح برقرار کرد؛ چراکه تمام خطوط قرمز و همه آداب و رسوم و قوانین را زیر پا می‌گذارد.

سید الحوثی اضافه کرد: خطرناک‌تر از حمله اشغالگران به مسجد الاقصی، صحبت یکی از جنایتکاران صهیونیست درباره ساخت «کنیسه یهودیان» در مسجد است.

رهبر انصارالله ادامه دد: مقابله با ساختن «کنیسه یهودیان»، باید توسط مسلمانان بر اساس وظیفه دینی خود یعنی جهاد انجام شود.

وی گفت: تشدید تنش‌ها و حملات دشمن اسرائیل تا کرانه باختری گسترش یافته است که این گسترده ترین حملاتش طی ۲۲ سال گذشته است.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: تبانی آشکاری از سوی برخی رژیم های عربی با دشمن وجود دارد و امید است که به امیدهای شیطانی خود برای ورود به «عادی سازی» دست یابند.

وی تأکید کرد آمریکایی‌ها همیشه برای فریب افکار عمومی با هدف مهار پاسخ حزب الله و ایران به نام مذاکره، از رژیم اشغالگرحمایت سیاسی می‌کنند که بعد افشا می شود.

سید الحوثی افزود: سازمان ملل متحد هیچ جایگاه و نقشی در کنار ملت فلسطین ندارد و بیانیه های آن قربانی را با جلاد برابر می داند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.