نماینده مجلس: اینکه مشکلات را در ابتدای راه به گردن دولت بیندازیم صحیح نیست/ باید فرصت داد

امید نصیبی با بیان اینکه «دولت چهاردهم کار خود را خوب شروع کرده و مجلس نیز حمایت کامل خود را نشان داده است»، درباره برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه دولت اظهار کرد: باید به دولت فرصت داد؛ اینکه برخی مشکلات را در ابتدای راه به گردن دولت بیندازیم صحیح نیست و این‌گونه نیست که دولت نخواهد کاری انجام دهد. قطعاً در آغاز هر دولتی یک‌سری مسائل وجود دارد که باید با همکاری همه دستگاه‌ها آن‌ها را حل و فصل کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمت هستند و دولت عزم خود را بر همین منوال گذاشته است و مجلس نیز در کنار دولت قرار دارد. قابل قبول نیست که بگوییم که مثلاً دولت نخواسته به کسانی که در تعطیلات اخیر به مسافرت رفته‌اند، خدمات‌رسانی کند؛ قطعاً تعطیلات ایام اربعین و ۲۸ صفر حجم عظیم سفر مردم به مکان‌های زیارتی و سیاحتی را به همراه دارد اما به لطف خدا می‌بینیم که تلاش شد به بهترین شکل خدمات‌رسانی انجام شود؛ لذا نباید این موضوع را به گردن دولت بیندازیم و باید به دولت فرصت داد و همه دستگاه‌ها باید با دولت همکاری کنند.

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت پرهیز دولت از وارد شدن به حاشیه سازی‌ها، عنوان کرد: دولتمردان نباید به این حاشیه سازی‌ها اصلاً توجهی کنند بلکه باید به فکر اصلاح مسیر و اصلاح امور باشند.

نصیبی در ادامه به تاکیدات رهبری در زمینه مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد باید به صورت تمام و کمال انجام شود و این خواست رهبری و مسئولان نظام است؛ در همین راستا نیز باید با هر کسی که قصد دارد در راه مبارزه با فساد و فساد ستیزی حاشیه‌ای ایجاد کند، برخورد شود چراکه قطعاً کسانی که در راه مبارزه با فساد مانع و حاشیه ایجاد می‌کنند خودشان نیز دستی بر آتش دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.