این خودرو دست از سر بازار برنمی‌دارد

سایپا در طرح فروشی جدید نیسان آبی،‌ خودروی خاطره ساز خود را واگذار می‌کند.

دور جدید فروش نیسان آبی توسط زامیاد (شرکت زیر مجموعه خودروسازی سایپا) در دستورکار قرار گرفت. براساس اعلام نارنجی های جاده مخصوص قرار است در این عرضه نیسان دوگانه‌سوز آپشنال svd را به صورت فروش فوری در دسترس متقاضیان قرار دهند.

با توجه به فروش فوری، متقاضیان باید این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۱/۱۴۰۳/۰۶ از طریق صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا آغاز می شود و مدیران فروش سایپا قصد دارند این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت فعال و در دسترس مشتریان قرار دهند.

بررسی اقتصادنیوز از قیمت بازاری نیسان دوگانه‌سوز آپشنال svd نشان می دهد این خودروی تجاری سبک با قیمتی حول و حوش ۶۴۰ میلیون تومان داد و ستد می شود. نارنجی های جاده مخصوص برای عرضه این خودروی تجاری به صورت فوری حدود ۵۸۴ میلیون تومان دریافت می کنند.
پیش بینی می شود با توجه به فاصله نزدیک به ۸۰ میلیون تومانی میان قیمت کارخانه و بازار و همچنین فروش فوری متقاضیانی که این روزها به دنبال خرید نیسان دوگانه‌سوز آپشنال svd هستند؛ مسیر خود را از سمت بازار به طرف این طرح فروش تغییر داده تا بتوانند خودروی مورد نظر خود را با قیمتی پایین تر از قیمت بازاری در اختیار بگیرند.

سال گذشته با توجه به ارتقای استانداردهای خودرویی از سوی سازمان ملی استاندارد، زمزمه هایی برای خروج نیسان آبی از خط تولید به گوش رسید. اخبار منتشر شده نشان می داد سازمان ملی استاندارد در مقطعی از شماره گذاری نیسان آبی جلوگیری کرد. اما مدیران زامیاد حاضر نشدند این محصول تجاری سبک خود را به موزه بفرستند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «نیسان آبی دست از سر بازار بر نمی‌دارد/ سنت شکنی سایپا برای تولید این خودروی خاطره‌ساز» بخوانید. 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.