پاسخ مقام شهرداری تهران به مشکلات توزیع آنلاین گوشت قرمز

مهدی بختیاری روز شنبه در حاشیه افتتاح بازار میوه و تره‌بار گرواندی در منطقه ٢ تهران با تاکید بر عزم سازمان مدیریت میوه و تره بار برای گسترش خدمات به شهروندان گفت: امروز ٢ بازار و ٢ میدان میوه و تره‌بار هم بهسازی شد و پروژه بهسازی در تهرانسر و محله کیانشهر بود چون سن بناها بالا بود و باید نوسازی صورت می‌گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه ساخت بازار به سبک ایرانی-اسلامی در مناطق ١٧ و ۵ را در حال انجام دانست.

بختیاری‌زاده، ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده را در مناطق جنوبی برآورد کرد و هدف از این اقدام را کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت دانست.

خبر مرتبط
قیمت گوشت مرغ بالا رفت/ قیمت گوشت قرمز امروز 8 شهریور 1403

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 59,275 تومان معامله شد.

وی درباره توزیع گوشت قرمز به صورت آنلاین گفت: اگرچه استقبال مردم هم خوب بود اما باگ‌های در این زمینه وجود داشت که در حال رفع آن هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه بازار میوه و تره‌بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی‌آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان را آماده بهره‌برداری دانست.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: مهمترین برنامه سازمان گسترش کمی و کیفی میادین و بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران است و با افتتاح این ۲ بازار حدود ۷۰۰ متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع هم به اعیان بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.