بانک مرکزی تسهیلات پرداختی بانک‌ها در سال گذشته را منتشر کرد

 در اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۳ ، بانک مرکزی گزارش مجموع مبالغ پرداخت‌شده (اصل وام به همراه سود) بانک‌ها و موسسات اعتباری به کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره آنان در سال ۱۴۰۲ را بصورت تفکیکی منتشر کرد.

بانک مرکزی به استناد آیین نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک ها، گزارش تسهیلات شبکه بانکی به کارکنان خود به تفکیک هر بانک را بر روی سایت بانک مرکزی بخش آمارهای بانکی به نشانی cbi.ir/simplelist/۲۷۴۵۵.aspx منتشر کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد باتوجه به ابلاغ دستورالعمل و آیین‌نامه بانک مرکزی در این خصوص، تسهیلات مزبور روند کنترل شده‌ای دارد.

خبر مرتبط
رئیس کل بانک مرکزی مسافر هند شد+ جزئیات

در چارچوب تقویت دیپلماسی اقتصادی، فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور شرکت در کنفرانس جهانی زیرساخت عمومی دیجیتال و فناوری‌های نوظهور و همچنین تقویت و توسعه مناسبات اقتصادی، پولی و بانکی با اعضای اصلی گروه بریکس، تهران را به مقصد بنگلور هند ترک کرد.

با عنایت به تکلیف مقرر در مفاد جزء (۵) بند (ح) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور مبنی بر گزارش مجموع مبالغ اصل تسهیلات پرداخت شده به کارمندان هر بانک و مؤسسه اعتباری، جدول گزارش اطلاعات مورد اشاره به شرح ذیل اعلام می‌شود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.