قیمت درهم دلار را پایین کشید/ بازار به مرز مهم رسید

به گزارش اقتصادنیوز،‌ بازار طلا و ارز با عقب نشینی از مرزهای صعودی روز گذشته، مسیر نزولی را در پیش گرفت و به مرزهای حمایتی رسید؛ روندی که در پی آن دلار هرات با کاهش هزار تومانی قیمت، به کانال ۵۸ هزار تومان برگشت و طلای آبشده هم مرز حمایت ۱۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان را لمس کرد. به عقیده معامله گران تغییر مسیر قیمت ها از صعودی به نزولی در معاملات امروز ناشی از نوسانات قیمت درهم امارات بود. درهم امروز با گپ منفی ۳۰ تومانی در ۱۶ هزار و ۱۲۰ تومان بازگشایی کرد و در ابتدا به ۱۶ هزار و ۱۳۰ تومان رسید، ولی این روند ادامه نداشت. درهم امارات در ادامه مسیر نزولی را در پیش گرفت و تا ۱۶ هزار و ۵۰ تومان پایین آمد.

دلار هرات هم امروز با پیروی از نوسانات درهم امارات، در ۵۹ هزار و ۱۵۰ تومان بازگشایی کرد و با کاهش به سمت کانال عقب‌تر رفت و تا ۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان پایین‌ آمد. این اسکناس آمریکایی در ادامه پس از رفت و برگشت به کانال ۵۹ هزار تومان، دوباره به کانال پایین تر عقب نشینی کرد و ۵۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. قیمت دلار در تهران نیز در ۵۹ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش قیمتی که تجربه کرد، ۵۸ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «درهم لیدر بازار طلا و ارز شد؛ قیمت دلار تغییر کانال داد/ مقاومت سکه در برابر افزایش قیمت/ بازگشت قیمت‌ها به مرزهای حمایتی حساس» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.