جزئیات جدید از غرق شدن مادر باردار در دریای خزر/علت فوت پدر خانواده چه بود؟

روز شنبه سوم شهریورماه قرار بود یک خانواده مشهدی با سفر به مازندران، تعطیلات به یاد ماندنی برای خود رقم بزنند، آن هم درست در زمانی که منتظر بودند ۲ ماه دیگر فرزند دوم شان به دنیا بیاید. اما بی احتیاطی مادر باردار، چراغ یک خانواده را خاموش کرد. 

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک خانواده سه نفره تصمیم گرفتند از مشهد به مازندران بروند. آنها در چالوس یک منزل اجاره کردند. مادر ۳۰ ساله که ماه هفتم بارداری را می گذراند بدون اینکه به هشدارهای شنا نکردن در آب های متلاطم خزر توجه کند، با دختر ۱۰ ساله ش وارد دریا شدند اما دریا اندکی بعد خشن تر شد و جان مادر و دختر را گرفت.

خبر مرتبط
فوت مادر باردار و دخترش در یک حادثه دلخراش+جزئیات

در پی حادثه‌ای دلخراش، قطاری که از دل شهرستان بهارستان عبور می‌کرد، جان مادر بارداری را به همراه فرزند خردسالش گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز، ماجرای غم انگیز فوت مادر و دختر و جنین به اینجا ختم نشد، همسر زن جوان بعد از اینکه متوجه از دست دادن عزیزانش شد، او هم طاقت نیاورد و ساعت 23:30 همان شب درگذشت. 

بر اساس مطلبی که ایرنا نوشت، طبق آمار رسمی پزشکی قانونی استان در خرداد ماه سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ غرق شدگی را شاهد بودیم به طوری که در سال ۱۳۹۸، ۱۲ نفر، سال ۱۳۹۹، ۲۴ نفر، سال ۱۴۰۰، ۲۷ نفر و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۸ نفر از هموطنان جانشان را در دریا از دست دادند.

بر اساس آمار اداره کل پزشکی قانونی مازندران از سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به ترتیب ۱۰۹، ۹۹، ۱۴۷، و سال ۱۴۰۱ به ۱۶۱ نفر در دریای خزر غرق شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.