پشت پرده تصمیم جنجالی ایران خودرو برای متقاضیان طرح فروش فوق العاده

به گزارش اقتصادنیوز، خانواده دنا هیچ نماینده ای در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو ندارد تا دل متقاضیان حسابی برای اعضای این خانواده خودرویی تنگ شود. بررسی دور جدید فروش گسترده محصولات آبی های جاده مخصوص نشان می دهد این خودروساز پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU۵، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU۳، تارا V۱ پلاس با گیربکس دستی، تارا V۴ LX با گیربکس اتوماتیک، هایما X۷، هایما S۵، هایما X۷ پلاس، سورن پلاس بنزینی، رانا پلاس، دو محصول برقی شامل لونا GRE و بستیون NAT به همراه جدیدترین محصول تولیدی خود یعنی "ری را" را در دسترس متقاضیان قرار داده است. همان طور که مشاهدده می کنید مدیران ایران خودرو از هر خانواده خودرویی حاضر در سبد محصولاتی خود عضوی یا اعضایی را انتخاب کرده و در طرح فروش خود عرضه کردند اما خبری از اعضای خانواده دنا نیست.

خانواده دنا جز محصولات محبوب ایران خودرویی ها محسوب می شود که همواره چه در طرح های فروش و چه در بازار با اقبال مشتریان روبرو هستند. بررسی خبرنگار اقتصادنیوز از سبد محصولاتی ایران خودرو نشان می دهد این خودروساز در حال حاضر تمرکز خود را روی تولید دنا پلاس با گیربکس دستی ۶ سرعته و موتور EF۷P و همچنین دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ آپشنال قرار داده است. لیست قیمتی ایران خودرویی ها نشان می دهد در حال حاضر دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ آپشنال با قیمتی حدود ۷۰۰ میلیون تومان در کارخانه، گران ترین محصول داخلی حاضر در سبد محصولات این خودروساز محسوب می شود.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «رمزگشایی از جای خالی این خودرو در طرح فروش ایران خودرو/ تکرار سرنوشت پژو پارس برای محصول پرطرفدار؟»‌ بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.