افشاگری رسانه اسرائیلی درباره علت عدم دستیابی به توافق تبادل اسرا

 رسانه صهیونیست همچنین به نقل از منابع خود گزارش داد: نتانیاهو انتقادات شدیدی در تیم مذاکرات مطرح کرده است و پیش بینی می شود که نماینده ارتش را در این تیم برکنار کند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که دفتر نتانیاهو رایزنی برای جایگزینی «نیتسان الون» نماینده ارتش در تیم مذاکرات برای تبادل اسرا با حماس را آغاز کرده است.

این شبکه صهیونیستی همچنین به نقل از منابع خود اعلام کرد که نتانیاهو تاکید کرده که اسیران فلسطینی که اسرائیلی‌ها را کشته‌اند به خارج از کرانه باختری و غزه منتقل شوند.

از سوی دیگر شبکه ان بی سی نیوز آمریکا به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داد که فشارهای آمریکا برای رسیدن به آتش بس بسیار شدید است و جوبایدن به دنبال آن است که توافق در زمانی که وی بر سر کار است، منعقد شود.

خبر مرتبط
ایران از حق مشروع خود برای بازدارندگی اسرائیل استفاده می‌کند

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون تردید از حق مشروع و ذاتی خود برای دفاع از امنیت، حاکمیت و تمامیت ارضی خود با هدف ایجاد بازدارندگی در مقابل اقدامات متجاوزگرانه رژیم صهیونیستی و تداوم امنیت و ثبات در غرب آسیا استفاده خواهد کرد.

این مقام اسرائیلی که ان بی سی نیوز به نام آن اشاره نکرده، در این باره گفت: مذاکره کنندگان اسرائیلی دیروز برای ادامه مذاکرات برای تبادل اسرا با حماس در قاهره حضور داشتند، اما بدون رسیدن به پیشرفت قابل توجهی مصر را ترک کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.