قاچاق ۳ هزار میلیارد ریال کالا در این استان+ جزئیات

«سرهنگ عبدالله خسروی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی، مأموران دریابانی طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری با کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق شناور پنج کارتن و ۱۰ بسته لوازم یدکی، ۳۹ کارتن اتو مو، هشت عدد اتاق کامیون، پنج دستگاه موتور دریایی، سه پالت لوازم یدکی خودرو، ۳۱۷ کارتن قطعات خردکن، ۳۱ کارتن دستگاه مولتی متر، ۲ دستگاه ژنراتور برق، ۱۴ پالت قطعات الکترونیکی، ۲ هزار عدد پنل کولر و ۱۷۳ کارتن لوازم یدکی اسکوتر و دوچرخه کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: از این شناور پنج نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.

خسروی ادامه داد: برای جلوگیری از چرخه تولید داخلی مرزبانان این استان به طور شبانه روزی با اقتدار کامل با قاچاقچیان برخورد می‌کنند.

خبر مرتبط
نارضایتی کارگران در بوشهر از نحوه پرداخت حقوق

یک منبع کارگری در شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) گفت: نزدیک به ۲ هزار کارگر پیمانکاری و ۶۸۰ کارگر قرارداد مستقیم شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در استان بوشهر هستیم که هر ماه کارفرما حقوق‌مان را در چند قسط واریز می‌کند که این موضوع مشکلات زیادی را برای ما که حداقل‌بگیر هستیم، بوجود آورده است.

وی تاکید کرد: ماموریت مرزبانی علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرز، برخورد قاطع با پدیده قاچاق و هرگونه محموله مشکوک است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر یادآور شد: حضور نیروهای مرزبانی در صیانت و حفاظت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران به شکل ۲۴ ساعته و ناامن کردن فضا برای فعالیت برهم زنندگان امنیت اقتصادی کشور در حوزه قاچاق است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.