وضعیت بازار اجاره در این محله غرب پایتخت+ جدول قیمت

صادقیه یکی از محله‌های پرجمعیت در غرب تهران است که به دلیل دسترسی مناسب به امکانات رفاهی، آموزشی، و حمل و نقل عمومی همواره مورد توجه بسیاری از افراد و خانواده‌ها برای رهن و اجاره خانه بوده است.

این محله در منطقه ۲ و ۵ تهران واقع شده و از شمال به بزرگراه جلال آل‌احمد، از سمت جنوب به بزرگراه شیخ فضل اله، از سمت غرب به بزرگراه جناح و اشرفی اصفهانی و از سمت شرق به بزرگراه یادگار امام دسترسی دارد.

قیمت رهن و اجاره خانه به عوامل مختلفی مانند متراژ، سن بنا، امکانات ساختمان و موقعیت دقیق ملک بستگی دارد.بررسی‌ها نشان می‌دهد برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در محله صادقیه، بدون در نظر گرفتن امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور، دست‌کم باید بودجه‌ای معادل ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

خبر مرتبط
برنامه‌ریزی آینده بازار مسکن از طریق سامانه املاک و اسکان امکان پذیر است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برنامه‌ریزی برای آینده بازار مسکن و افزایش تولید مسکن از طریق سامانه املاک و اسکان امکان پذیر خواهد بود.

برای رهن کامل واحدی ۱۲۵ متری، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و برای رهن کامل واحدی ۸۵ متری، بدون آسانسور و پارکینگ و واقع در طبقه چهار، ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

جدول غرب

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.