حمله اسرائیل به بیت‌لاهیا در شمال غزه/ آمار شهدا مشخص نیست
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،  رسانه‌های فلسطینی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، با انتشار تصاویری در این باره خبر دادند در این حمله منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه هدف حمله قرار گرفته است.
براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، این حمله همزمان با سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا آغاز شد؛ سخنرانی که نتانیاهو طی آن به حمایت از اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه پرداخت.
شاهدان عینی به خبرگزاری «آناتولی» خبر دادند در پی این حمله که طی آن منطقه بیت لاهیا در شمال غزه مورد تهاجم قرار گرفت، چند شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.برخی منابع فلسطینی شمار شهدا را دست‌کم 6 نفر گزارش کرده‌اند. با این حال، وزارت بهداشت غزه تا لحظه انتشار این گزارش بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.
شاهدان عینی همچنین خبر دادند توپخانه رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز، حملات خود در محله زیتون، تل‌الهوی و الشجاعیه در شهر غزه را تشدید کرد.سازمان دفاع مدنی غزه با انتشار پیامی کوتاه در پیام‌رسان تلگرام گفت در حمله امشب ارتش اسرائیل به بیت لاهیا گروهی از شهروندان فلسطینی هدف قرار گرفته‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم ماه اکتبر (پانزدهم مهر ماه) جنگی ویران‌کننده را در نوار غزه آغاز کرده که به شهادت بیش از ۳۹ هزار فلسطینی منجر شده است.وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که اکثر شهدا زن، کودک و افراد مسن بوده‌اند.نوار غزه ماه‌هاست که تحت محاصره ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد و این رژیم تنها به بخش محدودی از کمک‌های بشردوستانه اجازه ورود به این منطقه را می‌دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.