بازگشت مجری محبوب دهه شصتی‌ها به تلویزیون+عکس

مینا نیکانیک تهیه‌کننده برنامه «میدان مادر» با اعلام این خبر گفت: برنامه نمایشی ترکیبی میدان مادر کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران است که با اجرای خانم گیتی خامنه مجری پیشکسوت حوزه خانواده و کودک از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۵ تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر برنامه افزود: این برنامه براساس سند تحول رسانه ملی با رویکرد اجتماعی و فرهنگی حول محور خانه و خانواده با موضوعات اخلاق، سبک زندگی، جمعیت، فرزندپروری، سالمندان و اعتیاد در حوزه‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی، مشاوره فردی، کودک و نوجوان، مهارت‌های ارتباطی، ازدواج، تحکیم خانواده، مدیریت اقتصادی و تربیت اسلامی طراحی شده است.

Untitled1

به گفته تهیه‌کننده برنامه؛ در بخش "خونه خوبه" با حضور پدر، مادر، فرزندان، پدربزرگ و مادربزرگ به صورت نمایشی طرح مسئله می‌شود و میهمانان و کارشناسان حاضر در برنامه به ارائه راه حل می‌پردازند. میهمان برنامه به عنوان تجربه‌گر و کارشناس هر روز در برنامه حول موضوع صحبت می‌کنند. در بخش "مستند مامانا"، مادران از تجربه های زیست خود با همسر و فرزندان می‌گویند و درباره موضوع روز برنامه به صورت جمعی گفت‌وگو می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.