بمباران مناطقی از جنوب لبنان به دست اسرائیل

یگان توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی اطراف منطقه «برغز» در شهرستان «حاصبیا» در استان «نبطیه» در مرز با فلسطینی اشغالی را بمباران کردند. تاکنون گزارشی از میزان تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است. این حملات پس از حملات سهمگین حزب الله به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

حزب الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد مقر فرماندهی تیپ جولان ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «نفح» و مقر سامانه دفاع ضد هوایی و موشکی این رژیم را در پایگاه مذکور با شلیک ۱۰۰ راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان افزود: رزمندگان مقاومت، پایگاه «الرمثا» را در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» با راکت هدف قرار دادند که اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت. از طرفی حزب الله، مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ را در پایگاه «کریات شمونه» با موشک های «فلق» هدف حمله قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد محل تجمع نظامیان اشغالگر در «مثلث الطیحات» را با راکت مورد هدف قرار داده است. حزب الله هدف از این عملیات را پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به شهر «صور» دانست که بر اثر آن، حاج «ابونعمه» از فرماندهان مقاومت لبنان شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با حزب الله شکست خورده است، برای جبران شکست‌های خود اقدام به بمباران مناطق مسکونی در جنوب لبنان و مرز با فلسطین اشغالی می‌کند. در جریان این حملات بی هدف رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در جنوب لبنان تاکنون شمار زیادی کشته و زخمی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.