حمله غافلگیرانه نیروهای حماس به نظامیان اسرائیل+جزئیات

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در کمینی از پیش طراحی‌شده، یک بمب ضدنفر را به روی نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر «غزه» منفجر کرده‌اند.

خبر مرتبط
اعتراف اسرائیل به قدرت حماس در رفح/جنگ چریکی مبارزان علیه رژیم صهیونیستی

یک فرمانده صهیونیست برخلاف ادعاهای نتانیاهو به توان بالای نظامی حماس اذعان کرد و گفت که از بین بردن حماس در رفح حداقل دو سال زمان می‌برد.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام در نتیجه این عملیات مبارزان مقاومت، شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شده‌اند.

همچنین فرود بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه نظامیان صهیونیستِ هدف قرارگرفته در این عملیات از سوی مبارزان قسام رصد شده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الشجاعیه» با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده و به نظامیان صهیونیست تلفات مستقیم وارد کرده است. بر اساس اعلام قسام، بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه این نظامیان صهیونیست نیز در الشجاعیه فرود آمده‌اند.

خبر مرتبط
واکنش حماس به تصمیم گستاخانه اسرائیل

حماس تاکید کرد: این اقدامات فاشیستی مستلزم موضع یکپارچه فلسطین برای نفی و مقابله با آنها و مقابله با سیاست‌های کابینه تندرو صهیونیستی است که از طریق کشتار، نابودی، سرقت زمین و هتک حرمت مقدسات تجاوزات خود را علیه ملت ما تشدید کرده است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که ۲ بمب را به روی جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع «عیسی» در منطقه «تل الهوی» در جنوب غرب شهر غزه منفجر کرده است.

علاوه بر این یک جنگ‌افزار نظامی «نمر» ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الشجاعیه» از سوی مبارزان گردان‌های قدس منهدم و به آتش کشیده شد.

نیروهای شهید «عمر القاسم» نیز از هدف قراردادن یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز شهرک «الجنینه» واقع در رفح با گلوله «آر پی جی» خبر داد.

علاوه بر این نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه نیز از سوی نیروهای شهید «عمر القاسم» با موشک‌ها ی «۱۰۷» هدف قرار گرفتند.

مبارزان گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الشجاعیه» با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.