وعده قالیباف به سرپرست‌های خانوار: ۲۰۰ مترمربع زمین مسکونی رایگان می‌دهیم

محمدباقر قالیباف شامگاه چهارشنبه - ۶ تیر- در جمع مردم مشهد گفت: قانون راهبردی رفع تحریم ها در مجلس تصویب شد. از بهترین قانون هایی بود که در مجلس یازدهم تصویب شد و مردم و مسئولان را از بلاتکلیفی درآورد. امروز می گویند که این قانون را قبول نداریم، اینها باید کشور را به سمت پیشرفت پیش ببرند.

خبر مرتبط
لحظه ورود قالیباف به مشهد به همراه پناهیان و شهاب مرادی+فیلم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد مشهد شد.

وی افوزد: من در مناظرها اشاره کردم که کشور نای اختلاف ندارد. ما به کمک مردم عزیز و پنج فوریتی که پیشنهاد دادیم و با برنامه هفتم توسعه مطمین باشید که اقتصاد را قابل پیش بینی و مشکلات گرانی و تورم را حل می کنیم.

نامزد ریاست جمهوری گفت: در حوزه کالاهای اساسی و درمان و مسکن ، قبل از اینکه تورم کاهش یابد به طور قطع این فشار گرانی و تورم را در دولت خدمت و پیشرفت برطرف خواهیم کرد

اعطای ۲۰۰ مترمربع زمین مسکونی به سرپرست‌های خانوار

قالیباف گفت: موضوع مسکن از زمانی که در شهرداری تهران خدمت می کردم می گفتند که افتخار ما این است که مسکن مهر را تعطیل کردیم، امروز که قانون جهش مسکن تصویب شده است و ما هم این قانون را ادامه خواهیم داد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک کار ضربتی می خواهیم در مسکن انجام دهیم؛ ۳۳۰ هزار هکتار را در حاشیه شهرها را به داخل محدوده ثبت می کنیم، این در بیش از ۸۰ درصد شهرهای کشور قابل انجام است. ۲۰۰ مترمربع زمین مسکونی به هر سرپرست خانوار به صورت رایگان می دهیم.

هیچ‌وقت نه دعوا کردم نه بهانه تراشی

قالیباف اظهار داشت: در ۱۲ سالی که در شهرداری تهران بودم، یک بار هم مرا به جلسه هیات دولت دعوت نکردند، حتی درصدی که باید بودجه ای به شهرداری اختصاص می دادند، انجام نشد، هیچ وقت نه دعوا کردم، نه بهانه تراشی کردم، ایستادم با مردم و جوانان خلاق و ظرفیت های که در شهرداری داشت، کار را جلو بردم.

وی اظهار داشت: منابع انرژی در حال تلف شدن است، در دعوا و سر و صداها، مردم مظلوم واقع شده‌اند، برخی می‌گویند «قالیباف مدیر اجرایی است اما اهل سیاست نیست» خیر، من اهل سیاست بازی نیستیم؛ آیا از مجلس سیاسی تر جای دیگر هم وجود دارد.

سیاست بلد هستیم نه سیاست‌باز

قالبیاف مجلس یازدهم را کارآمد و توانا توصیف کرد و افزود: با پیش‌بینی و با اولویت مسایل اقتصادی، قانون تجارت بعد از پنج دوره مجلس تصویب شد. قانون جوانی جمعیت بعد از چندین سال در همین مجلس تصویب شد. ما سیاست بلد هستیم اما سیاست باز و سیاست زده نیستیم.

نامزد انتخابات دوره ریاست جمهوری گفت: ۱۲ سال در شهرداری مشهد با کمک مردم تهران جدید را ساختیم؛ پایتخت دوم کشورمان که پایتخت اقتصادی مبتنی بر حمل و نقل و دانش بنیان و اتصال به شبکه های جهانی و به اضافه گردشگری است تا سال ۱۴۰۴ که اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد، راه اندازی می شود؛ خواهید دید که در سواحل دریای عمان و اقیانوس هند پایتخت اقتصادی کشور ما سر بیرون خواهد آمد.

وی در پایان با قرائت این مصرع «دلبسته یاران خراسانی خویشم» گفت: دولت پیروزی را از مشهد مقدس آغاز خواهیم کرد و اجازه به بدخواهان نخواهیم داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.