جنبش مجاهدین فلسطین هدف شوم نتانیاهو را فاش کرد

جنبش مجاهدین امروز دوشنبه در بیانیه ای افزود: سخنان نتانیاهو درباره قصد وی برای ادامه جنگ پس از آزادسازی اسیران صهیونیست نشان دهنده تفکر مجرمانه و میزان فریبکاری وی به منظور دستیابی به اهداف شخصی خود است.

این جنبش افزود: این اظهارات، نادیده گرفتن احکام دیوان بین المللی دادگستری و شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

در این بیانیه آمده است: توده صهیونیست ها و خانواده اسیران باید بدانند که نتانیاهو می خواهد اسیران باقیمانده را به خاطر حفظ منافع شخصی خود به کشتن دهد.

خبر مرتبط
مردم این کشور در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند

تعداد زیادی از مردم سنگال در حمایت از فلسطین در خیابان‌های داکار، پایتخت این کشور تظاهرات گسترده‌ای برگزار کردند.

جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد که دولت آمریکا، مسئول کامل ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی از طریق حمایت و پشتیبانی همه جانبه و تامین پوشش سیاسی و بین المللی برای این رژیم است.

به گزارش ایرنا، یکشنبه شب رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو از طرح پیشنهادی مبادله اسرا با مقاومت در نوار غزه که مورد تایید کابینه جنگ منحل شده این رژیم هم قرار گرفته بود، صرف نظر کرده است.

پایگاه خبری صهیونیستی «والا» نیز به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد که اظهارات نتانیاهو به احتمال دستیابی به توافق مبادله اسرا آسیب زیادی وارد می‌کند.

همزمان با این اظهارنظرها، خانواده‌های اسرای صهیونیست یکشنبه شب اعلام کردند که امضای توافق مبادله اسرا با جنبش حماس بدون سقوط کابینه نتانیاهو ممکن نخواهد بود.

خبر مرتبط
حمله سنگین مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی را در سواحل بحر المیت هدف حمله پهپادی قرار داده‌است.

این خانواده ها که ماه هاست در نوبت های مختلف به خیابان ها آمده و خواستار امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند، همه ساکنان سرزمین های اشغالی را به مشارکت در تظاهرات‌ها علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی فراخواندند.

همزمان با اظهارات خانواده‌ها اسرای صهیونیست، شمار زیادی از معترضان یکشنبه شب بار دیگر به خیابان‌ها آمده و مقابل ساختمان شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی همزمان با مصاحبه تلویزیونی این شبکه با نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.

مقامات صهیونیست اذعان کرده‌اند که نتانیاهو در چندین مرحله مانع دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسرا شده است. آن‌ها می گویند که نتانیاهو منافع شخصی و سیاسی خود را بر توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین ترجیح می‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.