اعتراض خانواده‌های اسرای اسرائیلی به سیاست‌ها نتانیاهو

 خانواده های مذکور تاکید کردند: نتانیاهو با خانواده‌های کشته شدگان دیدار کرد اما هیچ گونه اقدامی برای دستیابی به توافق برای نجات جان اسرای زنده انجام نداد.

خبر مرتبط
هراس ایالات متحده از سخنرانی آتی نتانیاهو/آتش اختلاف بایدن و نتانیاهو زبانه کشید

نشریه «پولیتیکو» امروز (شنبه) گزارش داد که کاخ سفید نسبت به سخنرانی آتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست مشترک دو حزب اصلی آمریکا در کنگره نگران بوده و معتقد است که وی از این سخنرانی برای حمله به سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه حمله خواهد کرد.

این خانواده‌ها، همچنین اظهار داشتند: دستیابی به توافق در غزه، منجر به آرامش اوضاع در جبهه شمالی و مرز با لبنان خواهد شد.

خانواده های اسرای صهیونیست با انتقاد شدید از سیاست نتانیاهو در زمینه جنگ غزه، تصریح کردند: قبل رهایی از دست نتانیاهو، جنگ پایان نخواهد یافت و هیچ گونه توافقی به دست نخواهد آمد.

خبر مرتبط
تکذیب ادعای جنجالی نتانیاهو توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: ادعای نتانیاهو در رابطه با اینکه نسبت قربانیان غیرنظامی و مبارزان برابر ( یک برابر یک ) بوده، کذب محض و به تمسخر گرفتن افکار عمومی جهانی است.

آنها اعلام کردند: چگونه می‌توان در حالی که نظامیان ما نزد حماس اسیر هستند، ادعا کنیم این گروه را شکست داده‌ایم؟

این خانواده ها همچنین افزودند: نتانیاهو با افزایش تنش، به انتقاد از ارتش اسرائیل روی آورده است و به روابطمان با آمریکا آسیب می‌زند.

این خانواده‌ها با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم اشغالگر برای ماندن در قدرت، اسرای صهیونیست را قربانی می کند خاطرنشان کردند: تا زمانی که نتانیاهو از بابت ماندن در منصبش اطمینان داشته باشد، هیچ گونه توافقی برای پایان جنگ به دست نخواهد آمد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.