علیرضا زاکانی از کوره در رفت/آرامش مسعود پزشکیان شهردار را عصبانی کرد+فیلم

علیرضا زاکانی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: این چه نحوه صحبت کردن است؟ چرا عصبانی می شوید؟ هنر داشته باشید برنامه تان را بگویید؛ چرا تخریب می کنید؟

وی گفت: آقای پزشکیان شما قرآن و حدیث می خوانید و پای بندی شما پایبندی خوبی است و آدم باارزشی است ولی کلاه سرتان می گذارند. وقتی هم مجلس بودید کلاه سرتان می گذاشتند. 

پزشکیان در پاسخ به زاکانی گفت: تا آخر می مانید دیگر؟
 

زاکانی نیز به پزشکیان جواب داد: حتماً؛ حتماً. حتما می مانم و نمی گذارم شما رئیس جمهور شوید. شما کلی گویی می گویید و مطالبه گری فقط می کنید؛ برنامه ارائه کنید به مردم.

 
زاکانی گفت: اگر بنا باشد کسی راجع به فیلتر صحبت کند آقای پورمحمدی نباید صحبت کند چون ایشان بیشترین عاملیت را در این زمینه داشته است. نمی گذارم حق شهید رئیسی نابود شود؛ کاری که روحانی نکرد و زیرساختها را توسعه نداد، این شهید بزرگوار رئیسی توسعه داد؛ حالا او بدهکار است چون اتوبان درست کرده ولی دست انداز دارد به گفته شما؟

زاکانی گفت: آقای پورمحمدی می گوید در سال‌های ۹۲ و ۹۶ که پیام رسان ها را فیلتر کردند نقشش چه بود؟ آیا ایشان از گذشته اش توبه کرده است؟

زاکانی گفت: توصیه ام به آقایان پورمحمدی و پزشکیان این است که وقتی ستادهایشان می‌خواهند هماهنگ کنند جوری باشد که آبرویشان برود. اینکه با هم بگویند که فلان نامزد می‌ماند یا نه. در هیچ دوره‌ای نگذاشتم حق مردم را بخورند؛ در دانشجویی و مجلس.امروز هم نمی‌گذاریم شما کلاه سر مردم بگذارید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.