مسعود پزشکیان سیبل زاکانی شد/ جلیلی در امان ماند

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف، ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده روز دوشنبه ۲۸ خردادماه در نخستین مناظره تلویزیونی که با رویکرد اقتصادی برگزار شد، دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات مورد سوال مطرح کردند. هر چند هر یک از نامزدها مخاطب سوالات مشترک قرار گرفتند و از سوی دیگر -بنابر تاکید مقامات صدا و سیما-  ساختار مناظرات به نحوی چیده شد که نامزدها کمترین فرصت برای شخصی کردن موضوعات را داشته باشند، اما باز هم نامزدها طی مناظره بارها یکدیگر را مورد خطاب قرار داده و در اغلب موارد یکدیگر را مورد انتقاد قرار دادند.

در این میان «علیرضا زاکانی» بیش از سایر نامزدها، رقیبان خود را در اظهاراتش خطاب قرار داده و از آنان نام برد. به عبارتی او میدان دار پرسش از نامزدها یا پاسخ به آنها در مناظره اول بوده است چه آنکه زاکانی در مجموع ۱۹ بار از ۳ نامزد رقیب خود نام برد؛ ۱۱ بار از مسعود پزشکیان، ۴ بار محمدباقر قالیباف و ۴ بار هم از مصطفی پور محمدی...

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «مسعود پزشکیان در تیررس علیرضا زاکانی؛ سعید جلیلی در حاشیه امن/ قالیباف در سایه نامزد اصلاح طلب ماند!+ جدول» بخوانید.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.