رئیس کمیته ستاد دانشگاهیان قالیباف منصوب شد+حکم

با حکم قائمی، رئیس ستاد حامیان قالیباف در کشور، سید عبدالرسول عمادی از اساتید برجسته و مدیران ارشد زلفی گل، وزیر علوم به ریاست کمیته دانشگاهیان منصوب شد.

خبر مرتبط
قالیباف به این کمیسیون ماموریت فوری داد

قالیباف در پیامی به کمیسیون بهداشت و درمان ماموریت داد که ابعاد حادثه بیمارستان رشت را بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

همچنین طاهری نیا، استاد تمام دانشگاه تهران و معاون وزیر علوم نیز به عنوان رئیس ستاد سفیران قالیباف انتخاب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید رسول عمادی

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و توانمندی‌های علمی و اجرایی، به عنوان «رئیس کمیته دانشگاهیان» منصوب می شوید.

از شما همه فعالان محترم در ستادها انتظار می‌رود که ضمن پایبندی به موازین شرع مقدس و قانون اساسی و رعایت اخلاق اسلامی که مورد تایید که مورد تاکید هبر معظم انقلاب می‌باشد و اهتمام به انجام وظایف مصرحه در قانون برای ستادهای انتخابی در جهت وحدت و بسته گفتار «خدمت و پیشرفت» کوشا باشید. پرهیز از سیاه‌نمایی و تخریب سایر نامزدهای محترم، حفظ آرامش و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های اجتماعی به ویژه فرهیختگان و نخبگان ملی و محلی، جلب مشارکت آحاد مردم در پهنه میهن عزیزمان، ارائه الگویی سالم و پیشرو  دور از اسراف و بهره‌مند از روش‌های خلاقانه و جدید، اصول مورد انتظار از جناب عالی و کلیه ستادهای انتخاباتی می‌باشد.

در این مسیر از جناب عالی انتظار می‌رود با تمام توان از سوء استفاده‌های احتمالی و هرگونه موضوعی که دارای شائبه، مخصوصاً در زمینه مالی باشد، مراقبت نموده و به عنوان یکی از اصول مهم ستاد آن را با جدیت دنبال نمایید. اکنون که مطالبه اصلی مردم، رفع فقر، کنترل تورم، حل مشکل مسکن خانواده ها، رفع مشکلات اجتماعی و پیشرفت اقتصادی است، حضور جنابعالی به عنوان شخصیتی مردمی و انقلابی برای ستاد انتخاباتی «خدمت و پیشرفت» مغتنم خواهد بود.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تمسک به سیره امام راحل (ره) و بهره گیری از تدابیر مقامن معظم رهبری موید و منصور باشید.

رئیس ستاد حامیان محمدباقر قالیباف

علی اصغر قائمی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.