اظهارات «مصطفی پورمحمدی» بعد از اتمام اولین مناظره

مصطفی پورمحمدی بعد از اتمام اولین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در این حرکت ارزشمند اجتماعی و بلوغ سیاسی جامعه برای مشارکت در حق تعیین سرنوشت ملی که انتخابات است، توفیق حضور دارم. با تلاش صداوسیما، برنامه‌ریزی خوب، همت بالا و زحمت فراوانی که جای تشکر دارد، توانستیم در این گفت‌وگوی جدی، صادقانه و تا حدی با فرازوفرود حضور پیدا کنیم.

خبر مرتبط
واکنش محمدعلی ابطحی به مناظره اول / زاکانی برای دعوا آمده بود ولی نشد؛ جلیلی را نفهمیدم + عکس

چهره سیاسی اصلاح طلب در توییتی به مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم واکنش نشان داد.

وی افزود: از مردم هم که این گفت‌وگوها را می‌شنوند سپاسگزاریم. این گفت‌وگوها در آگاهی و اطلاع از زوایای مباحث کشور خیلی مهم است. مردم می‌خواهند انتخاب درست داشته باشند. ما فرصت سفر، مصاحبه با رسانه‌ها و شرکت در محافل نداشتیم و صداوسیما این امکان را برای ما فراهم کرده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ما حتما نیازمند گفت‌وگو هستیم. گفت‌وگوها و نقدهای جدی که به دوستان هم گفته‌ام از این نقدها هیچوقت نگران نباشید. ما صادقانه و صمیمانه دیدگاه‌های‌مان را بیان می‌کنیم؛ اختلاف داریم و این لازمه زندگی است. ما انسانیم و مواضع و رویکردهای متفاوتی داریم. این گفت‌وگوها حتما به نفع مردم و کشور و در انتخاب صحیح بسیار موثر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.