پیام تازه هنیه: در حال رقم زدن یک حماسه تاریخی هستیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنرانی به مناسبت عید قربان مقاومت رزمندگان و ملت فلسطین در نوار غزه را یک حماسه تاریخی توصیف و بر حتمی بودن وعده خداوند متعال مبنی بر پیروزی تاکید کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در این سخنرانی اظهار کرد: عید دیگری برای فلسطینی‌ها فرا رسید و غزه در همه جبهه‌ها با متجاوزان اشغالگر مبارزه می‌کند.

وی گفت: ما در حال رقم زدن یک حماسه تاریخی هستیم و در این حماسه از سرزمین، هویت، مقدسات و اماکن مقدسمان دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: ملت ما در غزه  در یک محاصره خفه کننده و شدیدترین نوع درد و رنج، آوارگی و مباران به سر می‌برند، اما با این وجود دشمن چیزی جز استواری، مقاومت و تعلق به سرزمین چیز دیگری از ملت فلسطین نخواهد دید.

خبر مرتبط
رایزنی مهم جیک سالیوان با قطر/ چراغ سبز آمریکا به اصلاحات حماس در طرح آتش‌بس؟+ جزئیات

مشاور امنیت ملی کاخ سفید شنبه شب در حاشیه نشست کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس گفت: با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی نخست وزیر قطر صحبت کوتاهی داشته و قرار است که امروز یکشنبه در سوئیس بار دیگر گفت‌وگو کنند.

هنیه تصریح کرد: مردم ما در نوار غزه هر چیز گرانبها و با ارزشی را تقدیم کرده و می‌کنند و با استقامت و بردباری انواع دردها را تحمل می‌کنند و ما به وعده خداوند درباره پیروزی و آزادی یقین داریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: دشمن جنایتکار که مرتکب نسل کشی وحشیانه می‌شود نتوانسته به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود دست یابد و ما لازم می‌دانیم که به رزمندگان مقاومت در گردان‌های القسام و دیگر گروه‌های مقاومت که الگوی منحصربه‌فردی از رزمنده مقاومت را ارائه کردند، درود بفرستیم.

هنیه اضافه کرد: طوفان الاقصی یک نبرد تاریخی است و تاثیرات آن در زمینه‌های مختلف درحال نمایان شدن است. رزمندگان القسام و همه گروه‌های مقاومت در حفظ توانایی مقاومت در حمله به دشمن در همه نقاط سرآمد بودند و ما به گروه‌های مجاهد خود می‌گوییم که خداوند تلاش شما را ضایع نخواهد کرد و این تلاش‌ها به زودی باعث سربلندی و پیروزی می‌شود.

وی افزود: ما به مقاومت اسلامی عراق می‌گوییم که شما با عملیات‌هایتان اعلام می‌کنید دشمن ما یکی است و ملت ما یکی است. ما از موضع اعلام شده همه طرف‌های حامی و متحد فلسطین قدردانی می‌کنیم.

هنیه در ادامه اعلام کرد: دشمن جنایتکار جنگ نسل‌کشی علیه ملت ما در غزه، کرانه باختری و قدس را تشدید کرده است و به بمباران، کشتار و تخریب به ویژه در غزه ادامه می‌دهد. مردم ما در غزه علاوه بر اینکه با بمب‌های دشمن روبرو می‌شوند با قحطی نیز دست و پنجه نرم می‌کنند و اکنون زمان آن فرا رسیده است که امت ما حمایت خود را تقویت و رویارویی با دشمن صهیونیستی را تشدید کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.