انتشار شماره جدید ماهنامه «کُد»

 این شماره از نشریه کد، ارتقای تنظیم‌گری و سلامت محتوایی شبکه نمایش خانگی را مورد بررسی قرار داده است. همچنین گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی در این شماره به چشم می‌خورد. محتوای این شماره از نشریه کد، شامل گفت‌وگوی ویژه با مهدی فرجی، تهیه‌کننده و رئیس هیئت مدیره کانون تهیه‌کنندگان و رسانه‌های دیداری درخصوص ارتقای سلامت محتوایی و افزایش جذابیت تولیدات شبکه نمایش خانگی، سرمقاله قائم‌مقام ساترا با عنوان «ساترا و ارتقای سلامت محتوای شبکه نمایش خانگی»، گزارشی ویژه از بازدید جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از ساترا و گفت‌وگو با دکتر محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره عملکرد این معاونت در سال گذشته است. 

خبر مرتبط
«ساترا» عضو شورای رقابت شد

ساترا طبق مصوبه شورای رقابت کشور عضو کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت شد.

همچنین گفت‌وگو با محسن سوهانی رئیس مرکز تولیدات نمایشی معاونت صدا در خصوص رقابت سازنده شبکه‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی، گزارشی از بازدید رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه رسـانه ملی از ساترا، گفت‌وگویی تحلیلی با مدیر سکوی «هدهد» ویژه کودک و نوجوان، اخبار حوزه علم و فناوری و تنظیم‌گران بین‌المللی، گزارش تصویری و صفحه همراه با مخاطبان سایر محتوای این شماره از نشریه کد را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نسخه دیجیتال نشریه می‌توانند به تارنمای ساترا به نشانی https://satra.ir/  مراجعه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.