خبر مهم برای متقاضیان آزمون مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی/توزیع کارت ورود به جلسه شروع شد+نحوه دریافت

شروع فرایند آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ صبح و شروع فرایند آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی روز جمعه یکم تیرماه ساعت ۸ صبح خواهد بود.

خبر مرتبط
نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد+جزییات

نتایج اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی به صورت کارنامه در پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

اگر زمان توزیع کارت ورود به جلسه، داوطلبی برای دریافت کارت مراجعه کرد و با پیام  «شما وجه ثبت‌نام را پرداخت نکرده‌اید»  مواجه شد، باید وجه را پرداخت و کارت را دریافت کند.‌

‌دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آن‌ها فاقد عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام کنند. 

‌دانش‌آموزان در صورتی‌که به هر دلیل تا روز آزمون موفق به این کار نشدند، باید در ‌روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکس‌دار (شناسنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت توسط عوامل حوزه انجام شود و به سالن برگزاری آزمون وارد شوند.

 سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در راستای عملیاتی کردن بند ۲ مصوبات شصت و نهمین جلسه کمیته اجرایی شاد هفته گذشته اعلام کرد که مثبوت به نامه ۴۱۷۴۷ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ درخصوص «آماده کردن دانش‌آموزان برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان» و عدالت آموزشی، محتوای مذکور تحت عنوان مسابقه هوشیار از شبکه آموزش رسانه ملی در حال پخش است که با توجه به یکی شدن آزمون ورودی مدارس سمپاد و مدارس نمونه دولتی در پایه دهم، دیدن مسابقه هوشیار به متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی نیز توصیه می‌شود. این مسابقه هر روز ساعت ۱۴ و حوالی ساعت ۱۹:۴۵ (بعد از اذان مغرب) از شبکه آموزش پخش می‌شود. آدرس الکترونیکی این برنامه در سایت شبکه آموزش به منظور استفاده دانش آموزان متقاضی به شرح زیر است:

https://telewebion.com/program/۰x۵e۱da۳۰/archive

https://telewebion.com/episode/۰x۶۰۱۳۶aa

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.