هشدار جدی پلیس درباره یک ترفند کلاهبرداری جدید

سرگرد جواد مختار رضایی، کارشناس پلیس فتا فراجا اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی از تبلیغات ریاست جمهوری؛ برای هر کاربر ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.

خبر مرتبط
ترفند جدید برای کلاهبرداری با همستر تلگرام/ مراقب باشید

به دنبال استقبال و رشد عجیب کاربران همستر کامبت، اخیرا در برخی از پلتفرم هایی که می توان در آن آگهی خرید و فروش گذاشت، برخی به دنبال فروش پروفایل های همستر خود هستند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* و ایرانسل #۱*۵* هر اپراتور؛ اینترنت رایگان را دریافت کنند.

کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامک‌هایی که از سر شماره‌های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک بر روی لینک‌های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک یا پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها برای دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان به دنبال فریب شهروندان و به دام انداختن طعمه‌های خود هستند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی http://fata.gov.irآماده دریافت گزارش‌های مردمی است همچنین کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می‌توانند با مطالعه محتوای انتشار یافته در این بستر از اخبار حوادث، روش‌های مقابله با کلاهبرداری این تری و غیره مطلع شوند و نسبت به کسب و ارتقای دانش سواد رسانه‌ای از این سایت بهره مند شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.