یک بلوار معروف در غرب تهران زیر بار ترافیک رفت+جزییات

 یاشار لطفی روز چهارشنبه در این باره اظهار کرد: بلوار شهید پاک‌نژاد از میدان صنعت تا بلوار شهید دادمان به دلیل قرار گرفتن در مسیر پروژه ایستگاه‌های قطعه شمالی خط هفت و همچنین وجود کارگاه‌های ساختمانی متعدد در طول این مسیر، یک هزار و ۵۰۰ متری، بیش از ۱۷ سال بود که کارکرد اصلی خود را از دست داده بود.

خبر مرتبط
آخرین آمار افرادی که در تهران جویای کار هستند!

آخرین آمار ثبت فرصت‌های شغلی در استان تهران حاکی از آن است که بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی توسط کارجویان و کارفرمایان در سامانه جست وجوی شغل به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: با جمع‌آوری کارگاه‌های عمرانی محدوده بلوار، این امر به معنای بازگشت بلوار یک هزار و ۵۰۰ متری شهید پاک‌نژاد در منطقه ۲ به عرصه فضاهای شهری است.

به گفته وی، هر چند در طول این مدت بارها سعی شد تا با کوچک‌سازی برخی از کارگاه‌ها تا حد امکان از مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای تردد وسایل نقلیه شهروندان کاسته شود اما به هر حال بخش‌هایی از این مسیر، به دلیل تکمیل نشدن ایستگاه‌های محدوده شمالی خط هفت مترو، همواره گرفتار فعالیت‌های کارگاه‌های عمرانی بوده و در عمل مسدود شده بود.

مجری خط هفت مترو اظهار کرد: در راستای تحقق هدف احیای معابر و مناطق درگیر با کارگاه‌های عمرانی سطح شهر و بازگشت آنها به عرصه فضاهای شهری، عملیات جمع‌آوری کارگاه محدوده میدان کتاب نیز تا چند هفته آینده به سرانجام رسیده و عرصه آزاد شده تحویل شهرداری منطقه ۲ خواهد شد.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندانی که با مشکلات ترافیکی محدوده بلوار شهید پاک‌نژاد در بیش از یک دهه اخیر مواجه بودند، ‌ابراز امیدواری کرد با بازگشایی کامل این بلوار، تردد خودروها در معابر منطقه ساماندهی شده و رفت و آمد وسایل نقلیه از طریق بلوار پاک‌نژاد باعث تعادل بار ترافیکی در خیابان‌های اطراف آن شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.