واکنش حماس به اظهارات وقیحانه نتانیاهو

جنبش حماس در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم اسرائیل که گفته ارتش این رژیم اخلاق‌مدار است، واکنش نشان داد.

عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز شنبه طی کنفرانس مطبوعاتی در واکنش به درج نام رژیم اسرائیل در لیست سیاه رژیم‌های کودک‌کش گفت:  بار دیگر نتانیاهو، ارتش و ارکان حکومتش، به دلیل قرار گرفتن اسم «اسرائیل» در لیست سیاه مرتکبان کشتار کودکان دچار هیستری و وحشت شده‌اند.

رشق در مورد جنایت صهیونیست‌ها در بمباران مدرسه آنروا که ده‌ها شهید برجای گذاشت، گفت: «بمباران مدرسه اسکان آوارگان اردوگاه نصیرت واقع در مرکز نوار غزه از سوی اشغالگران یک جنایت نسل کشی و پاکسازی قومی است که از روی عمد انجام شد و ادعای اشغالگران مبنی بر وجود مبارزان مقاومت در میان آوارگان دروغی آشکار و مضحک است».

خبر مرتبط
فوری/ نتانیاهو فرار کرد+ جزییات

پس از بازدید مخفیانه و کوتاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از شمال فلسطین اشغالی در پی حملات شدید حزب‌الله لبنان، یک مقام اسراییل اعتراف کرد که وی از ترس موشک‌های حزب‌الله به سرعت از این منطقه فرار کرده است.

عضو حماس همچنین گفت: «هیچ چیز نمی تواند جنایت بمباران غیرنظامیان بی دفاع از جمله زنان و کودکان را توجیه کند و ارتش اشغالگران صیهونیست، غیراخلاقی  و باندی جنایت‌کاری متشکل از قاتلان تشنه خون و انتقام است».

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات وقیحانه مدعی شد که ارتش این رژیم، اخلاق‌مدارترین ارتش جهان است و هر قطعنامه سخیف سازمان ملل این واقعیت را تغییر نخواهد داد.

وی مدعی شد که «سازمان ملل، با پیوستن به یاران جنبش قاتل حماس، خود را در فهرست سیاه تاریخ وارد کرد.»

 آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد دیروز جمعه به وابسته نظامی رژیم صهیونیستی در آمریکا اطلاع داد که این سازمان در نهایت تصمیم گرفته است تل آویو را در فهرست سیاه  دولت ها و سازمان‌هایی نظیر داعش، القاعده  و بوکوحرام قرار داهد که در مناطق درگیری به کودکان آسیب وارد می کنند.

۲۴۶ روز از جنگ و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه می گذرد که طی آن بیش از ۴۶ هزار نفر شهید و مفقود و بیش از ۸۲ هزار نفر مجروح شده اند که اکثر آنها زن و کودک هستند. رژیم اسرائیل تنها در تازه‌ترین جنایت خود در اردوگاه النصیرات، مدرسه آنروا را هدف قرار داد که در اثر آن بیش از ۳۰ نفر شهید و ۷۰ تن نیز زخمی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.