وعده وزیر صمت درباره تولیدات خودرو تا پایان سال

عباس علی‌آبادی امروز ۱۷ خردادماه در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی لرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید خودرو، اظهار کرد: میزان تولید خودرو در تیر به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد.

خبر مرتبط
خبر مهم سازمان صمت از عرضه خودروهای برقی/ اعلام زمان +جزئیات

نماینده ویژه وزیر صمت در حوزه توسعه خودروهای برقی گفت: ۱۴۰ هزار نفر برای خرید خودروهای برقی ثبت نام کردند. هم اکنون حدود ۷ تا ۸ هزار خودروی برقی موجود است و ۲ هزار خودرو دیگر تا تیر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: میزان تولید خودرو تا پایان امسال به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه می‌رسد که رکورد مطلوب و قابل قبولی است.

وزیر صمت اضافه کرد: به مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خود را انجام دهند.

علی‌آبادی بیان کرد: در حال حاضر در زمینه خودروهای برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط‌زیست رفع خواهد شد.

وی با اشاره به خودروهای دپو شده، افزود: خودروهای دپو شده در انبارها نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.