نتانیاهو توافق اعلامی ازسوی بایدن را بپذیرد

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از اعضای کنست رژیم صهیونیستی خواستند که از توافق پیشنهادی اعلامی از سوی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا حمایت کنند.

الجزیره گزارش داد، خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین اعلام کردند: احساس می‌کنیم نتانیاهو باز هم تلاش خواهد کرد که توافق (پیشنهادی) جدید را به شکست بکشاند. نتانیاهو باید صراحتاً پذیرش توافق اعلامی بایدن را بیان کند.

خبر مرتبط
هراس بایدن از مخالفت تندروهای کابینه نتانیاهو با طرح جدید آتش‌بس

کاخ سفید نگران مخالفت صهیونیست‌های افراطی مانند «اسموتریچ» و «بن گویر» با توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه است.

این شهرک‌نشینان صهیونیست بیان کردند: تندروهای کابینه نتانیاهو خواهان تداوم بی‌پایان جنگ هستند. به گانتز و آیزنکوت می‌گوئیم که شما باید از عدم تلاش نتانیاهو برای به شکست‌کشاندن توافق اعلامی از سوی باید اطمینان پیدا کنید و از قدرت خود برای موفقیت توافق جدید مبادله اسرا استفاده کنید.

در ادامه این بیانیه آمده است: نمی‌توانیم فرصتی را که سخنرانی بایدن به ما داده است از دست بدهیم. توافقی که بایدن اعلام کرده است برای نخستین بار امید بازگشت سالم اسرا را می‌دهد.

این شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه بیانیه خود خطاب به شهرک‌نشینان دیگر، رئیس جمهور آمریکا را دوست واقعی رژیم صهیونیستی و بهترین دوست برای خود دانستند و اعلام کردند: بایدن می‌خواهد به ما برای خروج از گودالی که در آن افتاده‌ایم کمک کند. به اسرائیلی‌ها می‌گوئیم که برای تضمین انجام توافق به خیابان‌ها بریزید.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکید کردند: نتانیاهو می‌خواهد مانع از دستیابی به توافق شود. همچنین برخی افراد حمله به بایدن را آغاز کرده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.