سقوط درختان و اجسام در تهران/ ورود به این مناطق ممنوع!

علیرضا جعفری گفت: هم اکنون شاهد وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران هستیم که البته در مناطق شمالی و کوهستانی این بارش ها بیشتر است.

خبر مرتبط
هشدار هواشناسی برای 18 استان/ وزش باد شدید در ۱۶ استان

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۸ استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در ۱۶ استان هشدار داد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: هم اکنون نیروهای خدمات شهری در مناطق بیست و دو گانه در آماده باش کامل هستند و از مردم می‌خواهیم از تردد غیرضرور در فضای کوهستانی و همچنین اتراق در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

جعفری ادامه داد: تیم‌های مدیریت شهری به منظور جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی با تجهیزات کامل در مناطق تعیین شده حضور دارند و در صورت نیاز خدمات ارائه می کنند.

وی تاکید کرد: در بارش های روز گذشته نیز نیروهای خدمات شهری در مسیرهای بزرگراهی و همچنین مناطق ارتفاعات خدمت رسانی کردند و از هر گونه آبگرفتگی جلوگیری کردند.

جعفری به شهروندان توصیه کرد در صورت نیاز به خدمات نیروها مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: وزش باد نسبتا شدید است و احتمال سقوط اجسام و درختان وجود دارد.

سید جلال ملکی از شهروندان خواست از حضور در کنار اجسام که احتمال سقوط دارد خودداری کنند به خصوص از تردد در ساختمان های در حال ساخت جلوگیری کنند و در صورت نیاز مردم می توانند مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد و هم اکنون شاهد بارش باران همراه با وزش باد هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.