آخرین وضعیت پرواز تبریز - تهران/ حال مسافران خوب است؟

محمد قصابی روز شنبه افزود: به محض اعلام شرایط اضطراری هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از طرف مرکز کنترل فضای کشور تهران، هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف برای عملیاتی کردن فرودگاه اردبیل در اسرع وقت انجام شد و کارکنان عملیات هوانوردی، فرودگاهی و همچنین پلیس و سپاه در محل حضور یافتند.

خبر مرتبط
ناوگان هوایی کشور با چند هواپیما شارژ شد؟

در طول سه سال گذشته، ۶۶ فروند هواپیما در تایپ‌های مختلف وارد کشور شد که هفت فروند هواپیمای سبک با کاربری‌های آموزشی بوده است.

وی گفت: بعد از فرود موفقیت آمیز پرواز شماره ۴۴۵ هواپیمایی ایران ایر، مسافران در اسرع وقت به داخل ترمینال هدایت شدند و همزمان با پذیرایی سبک، کارکنان اورژانس به چند نفر از مسافران که نیاز به خدمات سرپایی داشتند، خدمات ارائه کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: همچنین مدیر شعبه اردبیل شرکت هواپیمایی ایران ایر هماهنگی‌های لازم را با شرکت اتوبوسرانی اردبیل برای اعزام مسافرانی که مایل به عزیمت به تبریز از راه زمینی بودند، انجام داد که در نهایت اکثر مسافران با ۲ دستگاه اتوبوس بین شهری ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه عازم تبریز شدند.

به گفته قصابی، ۲ نفر از مسافران نیز با سواری شخصی عازم شهرستان‌های مورد درخواست خود شدند و برای بقیه مسافران که تمایل داشتند صبح شنبه حرکت کنند، هتل رزرو و اسکان داده و با اتوبوس مجزا به تبریز اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در پایان هرگونه عدم ارائه خدمات به مسافران این پرواز در داخل ترمینال فرودگاه اردبیل را تکذیب کرد و آنها را شایعاتی بی‌اساس خواند.

به گزارش ایرنا، شب گذشته پرواز تهران - تبریز که به علت نقص فنی نتوانسته بود در فرودگاه تبریز فرود داشته باشد، در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و مسافران آن به تبریز منتقل شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.