اوضاع بحرانی در تل آویو/ فرودگاه بن گوریون به پناهگاه تبدیل شد

درنتیجه بمباران شدید مقاومت به قلب تل‌آویو، بسیاری از اسرائیلی‌ها از فرودگاه بن گوریون به عنوان پناهگاه استفاده کنند.

در تصاویر منتشر شده نشان داد می‌دهد که مسافران در فرودگاه بن گوریون در نتیجه بمباران تل آویو توسط موشک‌های گردان‌های شهید عزالدین القسام به این فرودگاه پناه برده‌اند.

شبکه الجزیره قطر گزارش داد، مقاومت فلسطین قلب شهر تل‌آویو را آماج حملات راکتی خود قرار داده است.

اسرائیل برق نوار غزه را قطع می‌کند

مقاومت فلسطین در نوار غزه ۱۵۰ راکت به سمت تل‌آویو شلیک کرده است.

این منابع همچنین از وقوع انفجارهای قوی در تل آویو و مناطق «گوش دان» و «هشارون» خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که حملات راکتی مقاومت و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در تل‌آویو نشست کابینه به ریاست نتانیاهو در منطقه گوش دان را ناتمام گذاشت.

ارتش رژیم صهیونیستی که امروز با عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده است، با حمله به مناطق مسکونی درصدد سرپوش گذاشتن بر این شکست و وادار کردن مقاومت به توقف عملیات گسترده خود است.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.

رسانه های صهیونیستی همچنین از بسته شدن فرودگاه بن گوریون خبر دادند.

این در حالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک واکنش دیرهنگام به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی اعلام کرد: اسرائیل وارد جنگ شده است و پیروز این جنگ خواهد بود.

«بنیامین نتانیاهو» در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» که امروز توسط رزمندگان مقاومت در سرزمین های اشغالی آغاز شده است، طی بیانیه ای اعلام کرد: ما در جنگ هستیم و جنگ را خواهیم برد.

وی در این بیانیه که پنج ساعت بعد از عملیات گسترده حماس علیه رژیم صهیونیستی منتشر شد، اعلام کرد: دشمن تاوان سنگینی خواهد پرداخت که پیش از این تجربه نکرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.