پیام سرپرست ریاست‌جمهوری به‌مناسبت روزهای 3 و 4 خرداد

در پیام محمد مخبر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم و چهارم خرداد روزهای بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت مردم شهید پرور خرمشهر و دزفول است.
مردمی که عاشقانه جوانان خود را به یاری معمار کبیر انقلاب حضرت روح الله به جبهه‌های نبرد فرستاده و خود نیز مشتاقانه جان و مالشان را در حفظ و حراست از ارزش‌های عاشورایی انقلاب اسلامی نثار کردند.

مردم شهید پرور و قهرمان خوزستان بویژه خرمشهر و دزفول در طول سال‌های دفاع از کیان ایران اسلامی، تمام دارایی و داشته خود را زیر باران میلیون ها گلوله توپ و خمپاره و صدها موشک ۱۲ متری اسکاد و بمباران وحشیانه هواپیماهای دشمن بعثی، فدای دین، میهن و مردم مسلمان و متدین کشورشان کردند.
درود خدا برشما مردم مقاوم خرمشهر و دزفول که با خلوص نیت رضای خداوند و خشنودی امام عصر (عج) را طلب کردید.

اینجانب ضمن بزرگداشت سوم و چهارم خرداد، ایام حماسه و ایثار مردمانی از جنس نور و اخلاص ، از زحمات و تلاش‌های همه آنانی که در بزرگداشت این ایام مهم تقویم‌ ایرانیان مجاهدت کردند؛ به ویژه مادران و پدران شهدا که در هفته های اخیر به سوگ برخی هاشان نشستیم، قدردانی کرده و این روزهای عزیز و ماندگار را گرامی می دارم.

بدون تردید زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان در برپایی مراسم های شورانگیز گرامیداشت مقاومت مردم شهید پرور و مقاوم خرمشهر و دزفول در خلال روزهای سوگواری فقدان رئیس جمهور شهید و همراهان عزیزش، مرضی خداوند متعال و ان شاالله موجب اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و استقامت در مقابل دشمنان خدا خواهد بود.
از خداوند منان سلامتی و پیروزی‌های روز افزون برای ملت ایران به ویژه خوزستان قهرمان تمنا دارم.

محمد مخبر
سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.