افشاگری ارتش اسرائیل / کشته شدن اسیر اسرائیلی توسط بالگردهای این رژیم

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یکی از اسیران صهیونیست به هنگام انتقال به غزه توسط نیروهای گردان های القسام شاخه نظامی حماس، به اشتباه توسط بالگردهای نظامی ارتش اسرائیل هدف قرار گرفته شده و جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فلسطینی «معا» گزارش داد، ارتش اسرائیل فاش کرد، تحقیقات داخلی ارتش این رژیم نشان می دهد که «افرات کاتز» (زن ۶۸ ساله) از صهیونیست های اسیر شده توسط نیروهای نظامی حماس در هفتم اکتبر، با شلیک گلوله بالگرد نظامی ارتش اسرائیل کشته شده و جسد وی توسط حماس در غزه نگهداری می شود.

ارتش رژیم اسرائیل امروز (جمعه) به اعضای خانواده کاتز که در روز هفتم اکتبر از خانه اش در «نیر عوز» توسط حماس دستگیر شده بود، اطلاع داد که ظاهرا" وی در آن روز با شلیک گلوله یک بالگرد نظامی ارتش اسرائیل که خودروی حامل شبه نظامیان حماس را هدف قرار داده بود، کشته شده است.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، تحقیقات در این خصوص توسط یک تیم متخصص به فرماندهی فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و بر اساس فیلم‌هایی از حمله بالگرد نظامی ارتش این رژیم که همزمان در نوار غزه انجام شده است و همچنین از طریق دوربین‌های امنیتی در نیر عوز انجام شده است.

بر اساس شهادت تیم های نیروی هوایی ارتش رژیم اسرائیل که در منطقه کار می کردند و همچنین اعضای خانواده افرات کاتز و سایر شاهدانی که در زمان حادثه در آنجا بودند، وی کشته شده است.

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد: نتایج تحقیقات نشان داد که در جریان نبردها و حملات هوایی، یکی از بالگردهای نظامی که در درگیری شرکت کرده بود، به خودروی حامل نیروهای دشمن تیراندازی کرد اما بعداً مشخص شد که این خودرو اسیران صهیونیست را در خود جای داده بوده است.

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی افزود: تیم بازرسی ارتش اسرائیل به این نتیجه رسید که اسیران اسرائیلی در خودروی در زمانی که در خودرو در حال حرکت حضور داشتند، از طریق سیستم های نظارتی موجود قابل شناسایی نبودند.

پیشتر رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در آذرماه گذشته اعلام کرده بود که یک بالگرد آپاچی رژیم صهیونیستی به اشتباه نظامیان این رژیم را در غزه هدف قرار داد.

این رسانه رژیم صهیونیستی نوشته بود که یک بالگرد جنگی صهیونیستی به طور اشتباه منزلی را در نوار غزه که تعدادی از نظامیان صهیونیست در آن پناه گرفته بودند، گلوله باران کرد و یکی از این نظامیان کشته شد.

پایگاه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشته بود که از ابتدای جنگ غزه، موارد مشابه زیادی رخ داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.