حماس: تغییر جدیدی در خصوص مذاکرات آتش بس ایجاد نشده است

یکی از مسئولان ارشد جنبش  حماس در  گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز انگلیس درباره آخرین وضعیت مذاکرات برای دست یابی به آتش بس و توقف جنگ اظهار داشت که مذاکرات تا این لحظه نتیجه‌ای نداشته است.

خبر مرتبط
حماس: نتانیاهو تلاش می‌کند زمان بخرد

منبعی در بین رهبران جنبش حماس به شبکه الجزیره گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل تلاش می‌کند زمان بخرد و خشم خانواده‌های اسرای صهیونیست را بخواباند.

این مسئول گفت: «مصری‌ها و آمریکایی‌ها (واسطه‌ها) به دنبال ادامه مذاکرات هستند، با این حال، برای آن‌ها واضح است که بین طرفین شکاف زیادی هست و هیچ تحول جدیدی در ارتباط با پیشنهاد مصر که اخیرا مطرح شده، وجود ندارد.»

این هفته، منبعی در بین رهبران جنبش حماس به شبکه الجزیره گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل تلاش می‌کند زمان بخرد و خشم خانواده‌های اسرای صهیونیست را بخواباند.

خبر مرتبط
بیانیه حماس در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق

حماس حمله امروز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد.

به گفته این منبع، نخست وزیر اسرائیل تلاش‌های دروغین در خصوص پیگیری مذاکرات (آتش بس) از خود نشان می‌دهد.

۱۸۰ روز از جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه به‌دنبال عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد؛ عملیاتی که منجر به اسارت شمار زیادی از نظامیان صهیونیست برای اولین بار شد و علی‌رغم شش ماه یورش و حمله زمینی به نوار غزه، این اسرا همچنان در اختیار مقاومت هستند و مذاکرات برای آزادی آن‌ها در قبال آزادی اسرای فلسطینی در قالب توافق، به نتیجه‌ای نرسیده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.