اذعان رسانه‌های اسرائیلی به تلفات سنگین+آمار

نیر دفوری، مفسر نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: ارتش در این جنگ ۶۰۰ نیروی جنگی را از دست داده و ۳۰۰۰ مجروح روی دستش مانده، در حالیکه در دهه‌های گذشته این تعداد نیرو را از دست نداده بود.

در این راستا ارتش اشغالگر صبح یکشنبه به کشته شدن یک سرباز دیگر در جریان نبردهای جاری با مقاومت فلسطین در مجاورت مجتمع شفا در غرب شهر غزه اعتراف کرد.

خبر مرتبط
بیمارستان‌های غزه در محاصره اشغالگران/حماس بیانیه داد

حماس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: جنایات اسرائیل ناقض همه توافقات و معاهدات بین‌المللی است و در مقابل دیدگان همه جهانیان انجام می‌شود؛ درحالی که هیچ کس حرکتی نمی‌کند و همه ساکت مانده‌اند.

به این ترتیب تعداد سربازان صهیونیست کشته شده از هفت اکتبر به ۵۹۵ نفر رسیده است که ۲۵۲ سرباز از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه در ۲۷ اکتبر کشته شده‌اند.

در این زمینه، رسانه‌های صهیونیست نوشتند ارتش اشغالگر نمی‌داند در غزه چه می‌کند، یعنی «برنامه روشنی ندارد».

بن کاسپیت، نویسنده سیاسی رژیم صهیونیستی در وبگاه عبری زبان «واللا» گفت: در حال حاضر چیزی در نوار غزه وجود ندارد، به جز اینکه حماس تلاش می‌کند در مناطقی که ارتش از آنها عقب‌نشینی کرده دوباره قدرتش را بازیابد. این چیزی است که اسرائیل نمی‌تواند کنترل مطلق بر آن داشته باشد.

ارتش اشغالگر با تشدید کنترل بر انتشار آمار واقعی کشته‌شدگان و مجروحان در نتیجه نبردهای زمینی در نوار غزه تلاش می‌کند میزان تلفات خود را پنهان کند، اما داده‌های دقیق و کلیپ‌های ویدئویی پخش شده توسط مقاومت فلسطین نشان می‌دهد تلفات اشغالگران بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.