آمار عجیب بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل: هر یک کیلومتر، 82 تن ماده انفجاری!

 سلامه معروف، رییس دفتر اطلاع رسانی دولت در نوار غزه روز دوشنبه در گزارشی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، آمار شهدا و مفقودان طی یک ماه گذشته را بالغ بر ۱۳ هزار نفر اعلام کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گزارش داد که اشغالگران طی یک ماه گذشته، ۲۲۲ مدرسه را ویران کرده‌اند و ۸۸ مؤسسه دولتی را نیز با خاک یکسان کرده‌اند.

وی اضافه کرد که از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر، جنگ‌افزارهای صهیونیست‌ها بیش از ۳۰ هزار تن مواد منفجره با میانگین ۸۲ تن ماده انفجاری در هر یک کیلومتر مربع در غزه فرو ریخته‌اند.

سلامه معروف با اشاره به شکست وارد شده به دشمن در ۷ اکتبر که همچنان نیز در میدان نبرد از آن شکست رنج می‌برد و با دروغ نمی‌تواند بر آن سرپوش بگذارد، گفت: تلفات و خسارت‌های دشمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌کند و این علت بمباران‌های جنایتکارانه بی‌سابقه‌اش است.

وی افزود: دشمن با هدف قرار دادن زنان و کودکان بی‌دفاع در خانه‌هایشان بر شکست‌های خود در میدان نبرد سرپوش می‌گذارد.

عضو حماس با هشدار نسبت به تحمیل قیمومیت بین المللی بر آینده غزه، مخالفت خود را با تمامی طرح‌های غرب و آمریکا در مورد آینده غزه اعلام و تاکید کرد: مردم ما جز این را نمی‌پذیرند که خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.