بازداشت عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال

 سرهنگ علی قاسم پور گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در خیابان مستقر بودند که به یک باره مورد حمله نارنجک‌های دست ساز ۷ نفر سوار بر موتورسیکلت در روز چهارشنبه آخر سال قرار گرفتند.

 

وی افزود: در این زمان یکی از نارنجک‌ها به کلاه ایمنی یکی از مأموران اصابت کرده و باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شده و به سرعت در جهت مداوا به بیمارستان فارابی انتقال پیدا کرد.

خبر مرتبط
محمدرضا شجریان و اکبر عبدی در چهارشنبه سوری+عکس

تصویری جالب و به یادماندنی از خانواده شجریان در فضای مجازی مربوط به جشن باستانی چهارشنبه سوری وایرال شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هر ۷ نفر متهم بعد از ارتکاب به این عمل غیر انسانی به سرعت با موتورسیکلت‌های خود متواری شدند.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مأمور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره اعتراف کردند و از مخفیگاه متهمان مقدار چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف شد.

وی تصریح کرد: ۵ نفر از متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و ۲ نفر از متهمان برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: با مخلان نظم و امنیت جامعه به خصوص کسانی که به مأموران وظیفه شناس آسیب وارد می‌کنند به جد برخورد خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.