بازی قیمت‌ها در بازار ارز امروز/ قیمت لیر و درهم امارات بالا رفت

به گزارش اقتصادنیوز، آخرین روز کاری هفته برای بازار ارز تهران در حالی سپری شد که معامله گران در ساعات پایانی روز شاهد انتشار خبری درباره تعلیق لغو مجوز فعالیت شعبه بانک ملی ایران در کشور عراق بودند؛ به عبارتی بغداد در جدیدترین تصمیم خود از امکان ازسرگیری فعالیت بانک ملی ایران در عراق خبر داد.

این در حالی‌ست که چندی پیش و در تاریخ ۱۶ بهمن ماه؛ سندی مبنی بر ابطال مجوز فعالیت بانک مرکزی ایران توسط بانک مرکزی عراق به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه بانک ملی ایران منتشر شده بود؛ موضوعی که از کاهش سطح روابط اقتصادی دو کشور نوید می‌داد و با توقف دوباره این تعلیق می توان به تقویت روابط مالی و اقتصادی دو کشور امیدوار بود. اما با اعلام این خبر؛ دینار عراق، واحد پول رسمی کشور عراق در بازار ارز تهران چه سرنوشتی پیدا کرد؟

قیمت دینار عراق امروز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

امروز قیمت دینار عراق در جریان معاملات بازار ارز تهران ثبات را تجربه کرده است، روندی تکراری برای دینار که معامله گران در چند ماه اخیر بارها شاهد آن بوده اند.

هر دینار عراق امروز را در حالی به پایان رسانده است که به مانند روز گذشته ۴۷ تومان خرید و فروش شد.

ریال عمان

آخرین قیمت درهم امارات در بازار

قیمت درهم امارات در بازار ارز تهران هم امروز 16400 تومان ارزش گذاری و معامله شد؛ نرخی که حکایت از روند صعودی درهم امارات در جریان معاملات بازار ارز دارد. هر درهم امارات امروز رشد قیمت 70 تومانی را تجربه کرد.

نرخ برابری هر درهم امارات با دلار آمریکا در جریان معاملات امروز بازار هم 0.27 است که تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است.

قیمت ریال عمان؛ امروز 

ریال عمان به مانند روز چهارشنبه، امروز هم بر طبل افزایش کوبید و در حالی معاملات را به پایان رساند که نسبت به روز گذشته...

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با عنوان «رقابت عربی در بازار ایران/ قیمت لیر و درهم امارات بالا رفت» بخوانید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.