انتقال مادران باردار از مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان

جعفر میعادفر با بیان اینکه در این مدت ۱۲ مورد زایمان توسط همکاران ما در مناطق آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است، افزود: تیم‌های بهداشتی درمانی از ساعات اولیه وقوع سیلاب از دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر جهت کمک به تیم های بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی چابهار اعزام شدند.

وی به سفر رئیس جمهور به مناطق سیل‌زده نیز اشاره کرد و گفت: با دستور وزیر بهداشت فردا جمعه ۱۸ اسفند ماه به عنوان نماینده وزیر بهداشت، ضمن بازدید از مناطق سیل زده این استان، اقدامات بهداشتی درمانی صورت گرفته را بررسی و کمبودها را برطرف می‌کنیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه تصریح کرد: اعتبارات مناسبی، برای تقویت خدمت رسانی در مناطق آسیب دیده از سیل به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و همچنین دانشکده علوم پزشکی چابهار اختصاص یافته است تا بتوانند بخشی از کمبودها و مشکلات را برطرف کنند.

خبر مرتبط
آخرین جزئیات از سیل سیستان و بلوچستان/ بازگشایی ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی ۲۰ محور اصلی و فرعی مسدود شده در جنوب این استان، خبر داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، میعادفر افزود: حضور میدانی ما نیز تاکید بر ادامه ارائه خدمات مطلوب تا برطرف شدن کامل مشکلات دارد و تجهیزات درمانی و دارویی به زودی به مناطق سیل‌زده ارسال و در صورت نیاز نیروهای تخصصی پزشکی و پرستاری نیز به این مناطق اعزام خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.