آماده باش کامل در سیستان و بلوچستان/ دستور مهم دولت به همه دستگاه‌ها

سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: امداد رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان با محوریت وزارت کشور و دستگاه‌های امداد رسان، مانند جمعیت هلال احمر، از لحظات اولیه سیل، آغاز شد و در عین حال که این وزارت، درگیر رویداد بسیار مهم انتخابات بود، کار با بسیج همه دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو، دنبال شد.

خلجی تصریح کرد: شخص آقای وحیدی به عنوان وزیر کشور و همچنین، استاندار، نماینده عالی دولت و اعضای جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران به منطقه سیل‌زده رفتند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: این افراد، همه کار‌های لازم که تاکنون می‌توانستند، انجام داده‌اند و البته، این امدادرسانی ادامه دارد.
خبر مرتبط
دستور فوری برای امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به فرماندهان چهار نیروی ارتش دستور داد امداد رسانی در مناطق سیل زده را تقویت کنند و استمرار دهند.

 
خلجی اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود، روز‌های آینده نیز بارش‌هایی در استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم، آماده‌باش به همه دستگاه‌ها اعلام شده است و هر کاری هم که پس از این نیاز باشد، انجام می‌شود.
 
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: در کنار خساراتی که به‌وجود آمد، سد‌های استان نیز سرریز شد و امیدواریم در روز‌های خشک به وضع منطقه کمک کند.
 
خلجی گفت: به هیچ عنوان، این‌گونه نبوده است که کار امداد رسانی به استان سیستان و بلوچستان رها شود، آن‌ هم در دولتی که رئیس جمهور از یک سفر خارجی، بلافاصله به میدان یک رویداد در سیل و زلزله (مانند خوی) می‌رود. یادتان است که آقای رئیسی، همان ابتدای حادثه به شهرستان خوی رفت. این حرف‌ها که مردم سیل‌زده رها شده‌اند، به دولت مردمی نمی‌چسبد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.