شمار شهدای حمله اسرائیل به دیرالبلح افزایش یافت

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در نوار غزه اعلام کرد که با وجود ادعاهای متجاوزین مبنی بر امنیت منطقه دیرالبلح و درخواست‌ها برای انتقال آوارگان به این منطقه، ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته دست به جنایت زده که در نتیجه آن تاکنون ۳۰ تن شهید شدند.

این دفتر افزود: این کشتار دسته‌جمعی درچارچوب نسل کشی صورت می‌گیرد که اشغالگران علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان نوار غزه مرتکب می‌شوند.

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که حمله مستقیم به منازل غیرنظامیان توسط هواپیماهای جنگی موجب افزایش شمار شهدا می‌شود.

این دفتر، اشغالگران صهیونیست ا مسؤول این جنایت دهشناک و جنایت ادامه دار تل آویو علیه ملت فلسطین دانست و اعلام کرد: ما همچنین جامعه جهانی، دولت آمریکا و شخص بایدن را نیز مسؤول این جنایت‌ها می‌دانیم چرا که آنها با چراغ سبز نشان دادن به اشغالگران برای انجام کشتار بیشتر و مخالفت با توقف این جنگ وحشیانه علیه نوار غزه موجب ادامه این نسل‌کشی و زیرپاگذاشتن حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و همه کنوانسیون‌های و معاهدات بین‌المللی شدند.

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین در پایان از همه کشورهای آزادیخواه جهان خواست که برای توقف کشتار دسته‌جمعی ملت فلسطین در نوار غزه دست به اقدامی بزنند و جاری شدن حمام خون و کشتار و حمله به غیرنظامیان، کودکان و زنان را پایان دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.