توقیف شناورحامل500 کیلو مواد مخدر در جاسک

سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک با اقدامات اطلاعاتی و کنترل مرزهای دریایی، با کسب اطلاع از اینکه یک فروند شناور تندرو حامل مواد مخدر قصد عبور از حوزه استحفاظی آبهای استان را دارد، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

خبر مرتبط
توقیف یک کامیون باعث برق این شهر شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نایین گفت: یک دستگاه کامیون کشنده با محموله فوق سنگین که به صورت غیرمجاز به محدوده شهری نایین وارد شده بود توسط پلیس راهور شهرستان توقیف شد.

وی افزود: در این راستا مرزبانان به محل مورد نظر اعزام و پس از کمین و تغییر تاکتیک، به یک فروند شناور با موتور 250 اسب بخار برخورد و در یک اقدام سریع شناور را توقیف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی اذعان داشت: مرزبانان در این عملیات موفق شدند 401 کیلوگرم تریاک و 116 کیلوگرم حشیش را از شناور توقیفی کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم؛ خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشراف مرزبانان در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.