بار لیموترش تریاک از آب درآمد!

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات دو ماموریت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت:‌ مأموران پایگاه نهم این پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مطلع شدند یکی از موادفروشان سابقه‌دار به تازگی ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به تهیه مقادیر قابل توجهی مخدر تریاک کرده و قصد دارد مواد را با استفاده از یکدستگاه خودرو به پایتخت منتقل کرده و آن را در سطح شهر تهران توزیع کند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، مسیر حرکت خودرو را تحت رصد و پایش قرارداده و موفق شدند  خودروی مذکور را مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه خودروی مذکور توقیف و متهم نیز دستگیر شد. همچنین ماموران اقدام به بازرسی از این خودروی مذکور کردند که در جریان آن ۳۲ کیلوگرم مخدر تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در نقاط مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

باباپور همچنین با اشاره به ماموریت همزمان ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در نقطه‌ای دیگر از تهران گفت:‌ همزمان با این عملیات، ماموران اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت پایتخت را داشت با خبر شده و متوجه شدند که این فرد با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت، قصد انتقال آن به تهران را دارد.

عامل حمله به نیروهای انتظامی در سراوان به هلاکت رسید

وی ادامه داد: با تحقیقات تخصصی و انجام هماهنگی با مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در قالب سه تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به محورهای مواصلاتی ورودی شهر تهران اعزام شده و پس از ساعت‌ها استقرار در موقعیت محور آزادگان خودروی مورد نظر را شناسایی و با تعقیب و مراقبت نامحسوس و انجام شگردهای خاص پلیسی، موفق به توقیف آن در میدان میوه و تره بار مرکزی تهران شدند.

باباپور با اشاره به انجام بازرسی از خودروی مذکور گفت:‌ماموران پس از بازرسی از خودروی مذکور ۶۰ کیلوگرم موادمخدر را که در قسمت بار لیموترش و به صورت بطری‌های آب بندی شده جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. در همین راستا سه نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.