ضربه سنگین حزب الله به اسرائیل/ پایگاه مهم میرون نابود شد؟

 

به گزارش خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که پایگاه هوایی میرون در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله لبنان به آن دچار آسیب جدی در بخش‌های زیربنایی شده است.

حزب‌الله لبنان ظهر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه راهبردی نظارت هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در کوه «الجرمق» در شمال فلسطین اشغالی را برای دومین بار هدف قرار داد.

خبر مرتبط
حملات گسترده به مرکز تجمع نیروهای ارتش اسرائیل

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس و «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در ادامه نبرد با نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل مرکز تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی را در خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

خبر مرتبط
تاکتیک عجیب اسرائیل برای جلوگیری از تکرار طوفان الاقصی

ارتش اسرائیل از بیم تکرار تجربه طوفان‌الاقصی، شروع به حفر خندق عریض و طویلی در طول مرز با سوریه در جولان اشغالی کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.